Octubre 2010. Mil Cretins

MIL CRETINS
Quim Monzó
Quaderns Crema
Origen: Biblioteca pública



De tant en tant m’agrada llegir els relats d’aquest autor perquè em produeixen sempre una sensació contradictòria. Mentre els llegeixo em provoquen emocions, intranquilitat, una certa angoixa i molt de riure. Malgrat això, un temps després d’haver-los llegit els oblido com si mai els hagués vist. I em fa força ràbia, per això m’agrada recuperar aquest autor cada cert temps, perquè em desconcerta.



Aquest llibre en concret parla de fets vitals com l’amor, la mort i la malaltia. Però no en recordo gran cosa més només dues setmanes després d’haver-lo llegit, malgrat que recordo les sensacions que em produïa quan el llegia. Quina ràbia! Potser no hi estava prou atenta…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Cada comentari és un motiu més per continuar amb aquest bloc. Siguin benvinguts!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...