Allotjament a Tanger

Puc parlar poc sobre buscar allotjament a Tanger perquè, després d’estar tres setmanes rondant pel Marroc, l’única pretensió que teníem era trobar un hotel proper a l’entrada de la ciutat per passar-hi una nit sense pena ni glòria i tenir la sortida fàcil l’endemà cap al port. Vam fer aposta segura i vam reservar a l’Ibis que està situat a la zona propera a l'aeroport i l'autopista.

IBIS MOUSSAFIR TANGER

Adreça: Route Nationale 1 KM 12 - 90000 Tanger Free Zone - Marroc

Telèfon: +212 539 39 39 30

Preu: 1262 DH per dues habitacions dobles sense esmorzar

(clicar sobre les imatges per ampliar-les)

SITUACIÓ: Situat a l’entrada de Tanger venint des del sud, molt fàcil de localitzar. Es situa en un polígon on hi ha altres hotels, centres comercials i restaurants.

ARQUITECTURA: Típic hotel IBIS, igual que tots: funcional però amb un intent que la decoració sigui tradicional en els espais comuns. Piscina impressionant i que s’agraeix molt sobretot si s’hi va amb nens a ple estiu...

SERVEI I NETEJA: Servei indiferent. Neteja impecable.

HABITACIÓ: Habitacions molt funcionals, modernes, netes i amb TV de plasma.

BANY: Molt correcte, amb dutxa i totalment renovat.

RESERVA: Vam fer la reserva a través de la web de reserves de l’hotel. A l’arribada no va ser possible donar-nos habitacions comunicades i ens va fer anar malament, però ho vam comprendre perquè havíem fet la reserva el dia anterior. Ens hauria agrdat poder-ho demanar durant el procés de reserva perquè ho haguessin tingut en compte.

ALTRES: WIFI gratuït en els espais comuns. Parking vigilat davant l’hotel pagant una petita quantitat al vigilant de nit (uns 25 DH).

Tot i que aquest hotel és absolutament funcional i suficient per les nostres necessitats en les sortides del país, en la darrera visita a la ciutat hem anat a l'hotel que es situa just al costat. I quan dic just al costat, cal agafar-ho d'una manera totalment literal, es troba a la parcel·la del costat de l'Ibis Moussafir. Una gran opció si hom només pretén passar-hi la nit d'una manera econòmica, funcional i amb una gran situació.

IBIS BUDGET TANGER
Adreça: Route Nationale 1 KM 12 - 90000 Tanger Free Zone - Marroc
Telèfon: (+212)0531121212
Preu: 380 DH per dues habitacions dobles sense esmorzar

(clicar sobre les imatges per ampliar-les)

SITUACIÓ: Situat a la parcel·la del costat de l'Ibis Moussafir, molt fàcil de localitzar.

ARQUITECTURA: hotel IBIS de nova construcció però que, a diferència del seu homòleg, els seus interiors són absolutament moderns i funcionals, sense cap pretensió de tenir decoració tradicional marroquina. També es diferencia en què no té piscina ni espais comuns més enllà de la petita cafeteria que hi ha al vestíbul d'accés.

SERVEI I NETEJA: Servei indiferent. Neteja impecable.

HABITACIÓ: Habitacions molt funcionals, modernes, netes i amb TV de plasma. Totes tenen un llit doble i una llitera superposada. No hi ha armari, simplement una lleixa i una taula.

BANY: Molt petit però correcte, amb dutxa i totalment nou. Està format per dues cabines corresponents a l'inodor i a la dutxa. L'espai del rentamans està incorporat a l'habitació.

RESTAURACIÓ: es limita a unes màquines de vending al vestíbul i diria que també es serveixen esmorzars. Tanmateix, a la benzinera de davant hi ha un Oasis Cafe on fan uns menús d'esmorzar fantàstics.

RESERVA: Vam fer la reserva a través de la web de reserves de l’hotel, és la manera més econòmica. Si hom arriba en horari d'atenció es fa el check-in de la manera habitual, si s'hi arriba fora d'hores, es pot fer en una màquina d'auto check-in, molt curiós.

ALTRES: WIFI gratuït a tot arreu i amb bona velocitat. Parking vigilat davant l’hotel pagant una petita quantitat al vigilant de nit (uns 25 DH).

Si us interessaAltres llocs del Marroc on ens hem allotjat amb nens

1. I no heu passat per Tetuan?!? Només us salva que probablement jo no hi era, que si no... :D

1. No dona!! No em perdria per res del món una guia d'excepció com tu en una ciutat que no coneixo... Per Tetuan només hi hem passat una vegada, el juny de 2011, camí de Xaouen i no hi vam parar. Aquestes ressenyes d'hotels són de l'any passat i l'anterior, enguany hem entrat i sortit per Melilla. Tanmateix, tenim pendents de fer la carretera de la costa des de Tanger, passant per Tetuan i Alhucemas fins a Melilla, inshallah!!
      No dubtis que si passem per Tanger avisarem!!! Moltes gràcies, E!

Cada comentari és un motiu més per continuar amb aquest bloc. Siguin benvinguts!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...