Premi Dardos per a Tips de Viatges

No sóc persona amant dels enviaments en cadena de cap tipus, o sigui que si m'envieu qualsevol email o whatsapp d'aquells que diuen que si no ho reenvio a X contactes em partirà un llamp per la meitat, podeu estar segurs que així serà i acabaré com carbó de barbacoa. 

Quan el mes de març els meus grans admirats de Més Enllà (perquè aquesta gent són gairebé extraterrenals amb els viatges i les entrades que són capaços de fer) em van otorgar aquest premi em va fer una il·lusió increïble. Els hi ho vaig agrair però, tanmateix, vaig trencar la cadena...

Quan el passat mes d'octubre El món en família em va otorgar aquest premi de nou, em vaig sentir profundament agraïda. Aquest és un bloc que ha nascut fa ben poc, regentat per una família nombrosa molt viatgera i em va fer especial il·lusió que consideressin la meva petita família i les seves escapades dignes d'aquest premi. Tanmateix, també vaig trencar la cadena, aquest vegada, però, amb molta més recança i començant-me a sentir malament.

Quan va un parell de dies em va arribar la nominació que el gran Eduard havia fet en el seu fantàstic Bloc dels Viatges vaig considerar que era la gota que féu vessar el vas. Tres grans blocaires havien donat a  aquest bloc l'oportunitat de ser conegut per altres blocaires i calia agrair-ho.

Per tant, com que val més tard que mai, agraeixo profundament a en Lluís i la Núria, l'Eva i família i al gran Eduard la seva consideració i m'excuso per no haver respost abans. Així que, comença l'espectacle!

Les regles d'aquest premi si s'accepten són les següents:

1. Cal incloure la imatge del premi al blog.

2. Fer esment i enllaçar el blog que ens ha atorgat el premi.
3. Atorgar el premi a 15 bloggers.

Aquí venen els meus premiats després de molt pensar-hi:

1. Viajar por Marruecos. El blog del meu gran amic Pablo. Per mi és com la Bíblia.
2. Nueva cocina marroquí. El blog d'en Jordi i l'Esther perquè m'alegren cada dia amb les seves recetes tant evocadores.
3. Próxima salida... Marrakech. El blog que l'Anabel, que em manté "connectada" a una ciutat que m'apassiona.
4. La turista accidental. El blog de la Lux Lisbon, que tantes bones recomanacions de cinema m'ha ofert i que demostra que també és pot viatjar estant al sofà de casa.
5. El Diwan. El blog de la Marta, que és capaç d'explicar els seus viatges molt millor que qualsevol guia.
6. Viajablog. El blog que Quique, Sergi, David i Avistu, que tenen la gràcia d'enganxar-te a la pantalla amb els seus posts i, sobretot, amb les seves experiències com a viatgers.
7. El último bazar, el retorno del iconoclasta. El blog del Germán, que té una irònica, cínica i crítica visió de tot allò que l'envolta. Això sumat als destins que escull per viatjar forma un còctel insuperable.
8. Malviatge. El blog de la Rosa i el Gali on es poden trobar, a banda de bones escapades, fantàstiques reconamanacions de restaurants i de vins. A més, també són del Penedès.
9. Viajar con niñ@s. El blog de la família Revoredo - Silvente, que no només viatgen amb els seus fills a indrets màgics sinó que ajuden a fer difusió de les experiències d'altres famílies viatgeres.
10. Barbara on the road. El blog de la Bárbara, una jove periodista asturiana que és com "el cul del Jaumet" i té el do de connectar amb la gent allà on va.
11. Un puntal d'Hèrcules. El blog de l'Eva, que s'acaba de traslladar a viure a Tetuan i ens explica les seves impressions dia a dia.
12. Penedesfera. El portal que ha creat en Daniel i que fa difusió dels blocs de la comarca, que no són pocs!
13. Notes de viatge. Tot i que la Lourdes darrerament ens té una mica abandonats, ella explica com ningú la ciutat d'Istanbul i la cultura turca.
14. Sense descans. El blod del David, la Laura i l'Arnau, que també posen el seu granet de sorra en la muntanya de famílies que gaudim viatjant amb els nostres fills.
15. Libros y viajes. Molt bones recomanacions literàries, a tenir en compte.

Ha estat difícil escollir només 15 blocs....

14 comentaris:

  1. El millor del nostre bloc, és comptar amb seguidors com tu. Tampoc som de concursos, ni cadenes ... però, si hem de ser sincers, ha estat un plaer i un orgull estar entre aquest ram de bons espais cibernètics. Moltes gràcies.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un lloc més que merescut perquè les vostres webs són simplement fantàstiques.
      Forta abraçada!

      Elimina
    2. Però el bloc no és només meu, és també de la meua parella! (Tot i que normalment jo hi publico més, és cert).

      Elimina
  2. Respostes
    1. Moltes gràcies. És un plaer compartir aquest racó virtual de la vida amb tanta gent...

      Elimina
  3. Ho torno a dir: Un premi més que merescut, moltes felicitats i bons viatges !!!

    ResponElimina
  4. Un auténtico orgullo y -aunque suene a trasnochado-, un honor, estar en esa lista. Muchas gracias Montse. Un abrazo fuerte y grande.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pablo,
      No es casualidad que el tuyo sea el que está en el sitio de honor en mi ranking...
      Un abrazo!

      Elimina
  5. Moltissimes gràcies Bertika!
    M'has regalat un immens somriure :D
    He seguit la cadena, la trobo ben bonica!!!!
    una abraçada

    ResponElimina
  6. Hola nois!!

    Les vostres paraules ens han alegrat la tristesa de la tornada del nostre viatge. Moltíssimes gràcies, us mereixeu aquests reconeixements!!

    Salut i molt bones festes a tots!!

    Lluis i Núria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tristesa de la tornada... nois... no teniu vergonya! ;-)
      Segur que aquesta tristesa es pot apaivagar pensant en la propera excursió!

      Molt bones festes també a vosaltres.
      Una forta abraçada

      Elimina

Cada comentari és un motiu més per continuar amb aquest bloc. Siguin benvinguts!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...