Índex: Ruta de les 1000 Alcassabes 2011

6 comentaris:

  1. Aquesta és la meva ruta!!!!! jajajaja, vull dir, diguem que és pràcticament la única, a excepcions contades a Essaouira o Imlil, que he fetde manera contants els darrers estius jajajaja, el què no sabía (i és molt fort això) que se li digués la ruta de les 1000 alcassabes...quina vergonya em faig a mi mateixa....i té tota la lògica, si que n'hi ha! un muuuuunt..

    Per cert, recordo també les meves inquietuds quan havia de viatjar allí per aquestes dates...primer va ser al desembre de 2010, quan van prohibir l'entrada als periodistes espanyols per la cobertura del desallotjament del campament de l'Aiun (nov.2010), i tot seguit va ser les manifestacions al febrer i l'atemptat del cafè Argana a finals d'abril...com patien els meus pares en els meus viatges...
    De fet vaig descobrir el blog de l'Anabel buscant informació d'aquests temes i d'altra gent que vivia allí i informava d'una manera menys alarmista que els mitjans de comunicació....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lux,

      Si vols fantàstica informació d'aquesta ruta, pots mirar la web del Roger Mimó, un altre compatriota nostre, que viu al Marroc fa dècades (www.rogermimo.com). No té desperdici.

      Els meus pares encara pateixen, de fet. Pels incidents s'aquells moments i també perquè portem als nens, però no hi ha res a fer ;-)

      Jo també vaig descobrir el blog de l'Anabel per les mateixes dates i pel mateix motiu. És una comunicadora genial.

      Salut!!

      Elimina
  2. Ostres, és curiós, ja havia anat a petar a Mimó crec que abans de la meva primera incursió marroquina al 2009....
    Sóc de Sabadell, i Mimó, sabadellenc, és molt conegut allí, així com altres amants del Marroc que viuen i treballen allí (com els del grup Xaluca, que fins i tot a l'hotel del Dades tenen un quadre de la plaça de l'Església de Sabadell, una imatge que em va xocar molt)...quan deiem que hi voliem anar, la gent ens parlava de Mimó, així que vam estar indagant...a Més, m'havia topat amb Mimcina, que més tard vaig rellegir....

    Haig de dir que les millors cròniques de les manifestacions del 20F van ser les de l'Anabel, així com molts conceptes i dubtes que tenia difusos sobre el Marroc i que em va ajudar molt a aclarir :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. El Marroc és ple de gents del Vallès i del Berguedà! Te n'has adonat, jeje... De moment sóc l'única penedesenca...

      Elimina
  3. Hola bones!
    Estem ja preparant el viatge estou amb els dos fills 6 i 3 anys per l'any que ve. Tot perfecte, ens agrada molt el potencial que podem veure però tinc un dube i m'agradaria saber que penseu. Viatjar mes o menys per lliure amb 2 nens 6 i 3 agost, es una bojeria? Ens fa por bàsicament la calor, el resta ja els intentem acostumar a valorar diferents coses i buscariem activitats no tants pesades. Però la calor no sabem si serà massa encara que ho fem per etapes, sense presses i busquem riads/hotels amb piscines. Qué penseu?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Paiseando,

      L'únic "problema" que planteges és la calor, i és així. Però tot té solució. Ja sé que resulta molt temptador, però l'única prudència que tindria és fugir de les zones més caloroses (Desert i la zona de Fes). Per la resta, i buscant riads/albergs amb piscina, sobreviureu perfectament!
      Us recomano molt la zona de la costa atlàntica a l'estiu, on s'hi està molt bé i també les zones amb alçada, especialment l'Atlas Mig (Azrou, Ifrane,...) que és genial pels nens.
      Qualsevol cosa, pregunta!!

      Elimina

Cada comentari és un motiu més per continuar amb aquest bloc. Siguin benvinguts!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...