Què visitar a Marrakech amb nens?

Resulta molt habitual que quan algú del meu entorn s'ha proposat d'anar al Marroc, i concretament a Marrakech, acabi demanant-me consell. Hom pot trobar a les guies tot allò que té interès a nivell turístic, però sempre és d'agrair que et donin alguna indicació de llocs on anar a menjar, on canviar diners o on allotjar-se.

Vaig començar a guixar els plànols de la ciutat que tenia, vaig continuar fent senyals amb Photoshop sobre la foto aèria de la medina i, finalment, vaig acabar muntant aquest mapa a Google Maps. D'aquesta manera, almenys, no he de començar la feina de nou cada vegada que algú em pregunti.

I per què no compartir-lo amb tothom? Que quedi clar que es tracta d'un mapa totalment SUBJECTIU dels llocs on hem anat i algunes de les impressions personals nostres. Si us pot servir, és tot vostre.  Només heu de clicar sobre cada punt i us apareixerà un petit comentari i/o algun link relacionat.




Aquesta petita enumeració de punts d'interès a la medina i a prop de Jmaa-el-Fna estan situats sobre fotografia aèria i us recomano desactivar el carrerer, ja que allà tampoc serveix de molt. Hi podeu trobar tres categories en funció del color:

  • BLAU: atraccions turístiques 
  • VERMELL: restaurants, bars... 
  • VERD: utilitats (policia, taxis, autobus, correus...) 


Per informació sobre allotjament a Marrakech, cliqueu aquí.
Per més informació sobre allotjament al Marroc, cliqueu aquí


2 comentaris:

  1. Genial aquest mapa!!! el recomanaré cada vegada que em preguntin, perquè he vist que hi ha tot l'indispensable (el què em va costar trobar les tombes saadianes, i que estiguin mapejades, és un regal!). Completament d'acord, el Toubkal és casolà, bo (i a més hi va la població local....com al Chez Oskar,al carreró interior de La Poste, que està també molt bé!) Finalment sumo el

    Clap, clap, clap, clap!!! (aplaudiments i saltironets) El Dar Mimoun és també el meu restaurant favorit!!!!! M'encanta el seu pollastre amb tomàquet, mel, canyella i ametlles :) el lloc és preciós, ple d'encant, el seu personal molt amable, i a nosaltres ens han deixat fer la migdiada en hores de molta calor i tot! Una delícia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lux!
      M'alegra que t'agradi. Per part meva el potx deixar a qui vulguis, així amortitzem la pencada. El Dar Mimoun el coneixo gràcies a tu, no te n'oblidis ;-)
      Una abraçada!

      Elimina

Cada comentari és un motiu més per continuar amb aquest bloc. Siguin benvinguts!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...